Angajări

Raport final asistent medical comunitar

Raport final asistent medical scolar

Proces verbal selectie dosare asistent medical comunitar

Proces verbal selectie dosare asistent medical scolar

4. Anunt concurs asistent medical comunitar de publicat pe site

4. Anunt concurs asistent medical scolar de publicat pe site

4.1 Afisare selectie dosar concurs sofer

Anunt concurs

ROMÂNIA

PRIMĂRIA TEREGOVA

COMISIA DE CONCURS

 

LISTA privind rezultatul final

al examenului de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de executie de referent debutant Compartiment Contabilitate

 

 

  Numele şi prenumele candidatului Punctaj

 proba scrisă

Punctaj 

interviu

Punctaj

final

Rezultatul final
1. STOICANESCU MARIA CAMELIA 86 84 170 ADMIS
  • Afişat astăzi, 16.03.2023, ora 15 30 la sediul Primăriei comunei Teregova.

 

 

R O M Â N I A

PRIMĂRIA TEREGOVA

COMISIA DE CONCURS

LISTA,

privind rezultatul PROBEI INTERVIU, din data de 16.03.2023, ora 1430 

la examenul de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de executie de referent debutant

Având în vedere prevederile art. 61 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs  comunică următoarele rezultate la interviu:

 

Nr. Crt Numele şi prenumele

candidatului

Funcţia

publică

Punctajul obţinut la interviu Rezultatul interviului
1. STOICANESCU MARIA CAMELIA REFERENT DEBUTANT 84 ADMIS
  • Candidatul nemulţumit de rezultatele obţinute poate formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, respectiv dna. NEGREI MIRELA-LINA
  • Afişat astăzi, 16.03.2023, ora 14 30 la sediul Primăriei comunei Teregova.

 

 

R O M Â N I A

COMUNA TEREGOVA

COMISIA DE CONCURS

LISTA

privind rezultatul selecţiei dosarelor depuse în vederea participării la concursul din perioada 16.03 – 17.03.2023, pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional debutant Compartiment Contabilitate

              Având în vedere prevederile art. 40 alin. (1) lit. a) şi art. 50 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate urmare a desfășurării etapei selecţiei dosarelor de înscriere:

 

Nr. crt. Numele şi prenumele

candidatului

Funcţia

publică

Rezultatul selecţiei dosarelor Observaţii
1. STOICANESCU MARIA-CAMELIA Referent, clasa III, grad profesional debutant ADMIS
  • Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în cel mult 24 de ore de la afişării rezultatului selecției dosarelor la secretarul comisiei, respectiv dna. NEGREI MIRELA-LINA.
  • Candidații declarați ”ADMIS” se vor prezenta, în data de 16.03.2023, ora 12,00, la sediul Primăriei Teregova, în vederea susținerii probei scrise.
  • Afişat astăzi, 09.03.2022,  ora 1530.

Secretarul comisiei de concurs

 

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0355/401436, 0355/431434

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

 

Nr. 2908 din 14 februarie 2023

A N U N Ț

În conformitare cu prevederile art. 21 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, art. 469 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a prevederilor art. 465 coroborat cu prevederile art. 613  și art. 618, alin. 3 din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Primăria Comunei Teregova organizarea concurs pentru ocuparea a unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de:

  • Referent, clasa III, grad profesional debutant, Compartimentul Contabilitate, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

Pentru participarea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 alin. 1 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv condițiile specifice de studii și vechime în specialitate:

Condiții generale de participare:

  1. Are cetățenia română și domiciliul în România;
  2. Cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. Are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  4. Are capacitate deplină de exercițiu;
  5. Este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
  6. Îndeplinește condițiile de studii și vechime prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  7. Îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  8. Nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  9. Nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  10. Nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  11. Nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Condiții specifice de ocupare a funcției:

  • Studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: nu e cazul;
  • Cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu dovedite pe baza unor documente emise în condițiile legii care să ateste deținerea acestor competențe (atestat, certificat, etc.)

Etapele stabilite pentru concurs sunt:

  • Selecție dosare;
  • Probă scrisă;
  • Interviul;

Concursul pentru ocuparea postului se organizează la sediul Primăriei Comunei Teregova, astfel:

  • Proba scrisă se va desfășura în data de 16.03.2023, ora 12,00;
  • Interviul se va susține cu respectarea dispozițiilor art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și compoletările ulterioare, respectiv în data de 17.03.2023.

Selecția dosarelor va avea loc în termen de maximum 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs, iar rezultatul se va afișa la sediul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul instituției organizatoare.

Dosarele de concurs se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul A.N.F.P., la avizierul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul  instituției Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro, anunțuri și evenimente, angajări), respectiv în perioada 14.02.2023 – 06.03.2023, ora 15.30, la sediul Primăriei Comunei Teregova, județul Caraș-Severin.

Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este BERZESCU TRAIAN, care poate fi contactată la numărul de telefon 0355401436, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com

Dosarul va conține, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:

  • Formularul de înscriere (se va pune la dispoziție de secretarul comisiei de concurs);
  • Curriculum vitae, modelul comun european;
  • Copia actului de identitate;
  • Copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  • Copia carnetului de muncă și după caz a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • Copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • Cazierul judiciar;
  • Declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;

Notă: Copiile actelor menționate mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Informații suplimentare privind organizarea concursului pot fi obținute la telefon: 0355/401436, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com sau la sediul instituției organizatoare.

Bibliografia și alte date necesare desfășurării concursului de recrutare, sunt afișate la sediul instituției și publicate pe pagina de internet a Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro).

Precizăm că bibliografia și fișa de post pentru funcția publică de execuție vacantă menționată mai sus, scoasă la concursul de recrutare sunt atașate ca anexe.

Notă: Se studiază actele normative menționate la bibliografie, cu toate modificările și actualizările ulterioare, la zi.

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

B I B L I O G R A F I E

Concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de Referent, clasa III, grad profesional debutant, Compartimentul contabilitate, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

  1. Constituția României, republicată cu tematica Titlul I, Titlul II și Titlul III;
  2. Ordonanța Guvernului nr 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Capitolul I și Capitolul II;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV și Capitolul VI;
  4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Titlul I și Titlul II din partea a VI-a de la articolul 365 la articolul 537;
  5. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica de la art. 453 la articolul 495.

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0355401436, 0355401434

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

 

    FISA POSTULUI
Nr. _____________________

    ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
│Informatii generale privind postul
│1. Denumirea postului: Referent
│2. Nivelul postului: Funcţie publică de execuţie
│3. Scopul principal al postului:
│Conditii specifice pentru ocuparea postului2)
│1. Studii de specialitate:
│2. Perfectionari (specializari) …………………………………………………………………………..
│3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Foarte bine
│4. Limbi straine3) (necesitate si nivel4) de cunoastere): nu este cazul
│5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare ………………………………………………………………
│6. Cerinte specifice5):
│7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale) ………………………..
│Atributiile postului6): ………………………………………………………………………………….- încasează de la populaţie sumele şi taxele prevăzute în buget şi veniturile prevăzute în planurile de venituri şi cheltuieli extrabugetare, alte fonduri, taxe speciale şi conduce evidenţele operative a încasărilor, evidenţa operativă a încasărilor şi plăţilor în numerar;-   încasează taxele pentru folosirea terenurilor proprietate de stat, a domeniului public, activităţi autofinanţate, camine culturale, închiriere Sali spectacole de la căminele culturale, taxe păşune, garanţii materiale;-   încasări privind activităţile de transport cu tractorul şi alte închirieri de utilaje;-   încasări privind taxa de piaţă şi taxa de comercializare stradală;-   încasări taxe din imputaţii, despăgubiri, închirieri terenuri din domeniul public;-   încasări din valorificări de bunuri, lot zootehnic, autorizaţii de construcţii, taxe materiale de construcţie, chirii şi taxe materiale lemnoase;-   încasează amenzi, cheltuieli penale, despăgubiri, impozite şi alte debite;-   încasează taxe PSI şi alte taxe stabilite de Consiliul Local;-   inmânează sub semnătură înştiinţările de plată contribuabililor somaţii de plată, aplicarea sechestrelor pentru răi platnici care nu îşi achită în termen sumele datorate către bugetul local;-   depune sumele încasate conform prevederilor locale;-   înscrie sumele încasate în desfăşurător, borderou de încasări pe capitole şi subcapitole, întocmeşte borderou de încasări, borderou centralizator, situaţie de depunere, foaie de virament, situaţia depunerilor lunare;-   ţine evidenţa încasărilor, vărsămintelor, ridicărilor în numerar de la trezorerie şi justifică plata încasărilor sub semnătură în jurnalul de casă;-   încasează şi ţine evidenţa încasărilor privind concesionarea şi închirierea terenurilor şi clădirilor pentru construcţii conform borderourilor de debite şi a contractelor de închiriere sau concesionare;-   predă la cererea contabilului părimăriei registrul jurnal de casă, monetarul, situaţia privind încasările, soldul scriptic şi faptele pentru valorificare, sub semnătură;

–   operează debitele, încasările cât şi orice debit stabilit de consiliul local sau prin lege în extrasele de rol;

–   este obligat să păstreze secretul profesional;

–   execută orice lucrări prevăzute de lege sau care le primeşte de la consiliul local sau primar în domeniul financiar sau alt domeniu de activitate;

–   Întocmeşte dosarele pentru înscrierea şi radierea mijloacelor de transport, eliberarea documetelor conform legislaţiei în vigoare şi a borderourilor de debite şi încasări urmărind încasarea sumelor stabilite cu ocazia semnării şi eliberării documentelor legale;

–   Eliberează certificate de atestare fiscală;

–   Eliberează adeverințe de venit impozabil;

Identificarea functiei publice corespunzatoare postului
1. Denumire: Referent
2. Clasa: III

3. Gradul profesional7): Debutant
4. Vechimea in specialitate necesara: nu e cazul
Sfera relationala a titularului postului
1. Sfera relationala interna:
a) Relatii ierarhice:
– subordonat fata de: consiliul local, primar, viceprimar
– superior pentru:
b) Relatii functionale: ………………………………………………………………………………….
c) Relatii de control: …………………………………………………………………………………..
d) Relatii de reprezentare: ………………………………………………………………………………
2. Sfera relationala externa:
a) cu autoritati si institutii publice: ……………………………………………………………………
b) cu organizatii internationale: …………………………………………………………………………
c) cu persoane juridice private: ………………………………………………………………………….
3. Limite de competenta8) ………………………………………………………………………………..
4. Delegarea de atributii si competenta ……………………………………………………………………
Intocmit de9):
1. Numele si prenumele: BERZESCU TRAIAN
2. Functia publica de conducere: SECRETAR GENERAL

3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
4. Data intocmirii ………………………………………………………………………………………
NOTĂ: Programul de lucru începe la ora 800 şi se încheie la ora 1600.
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
1. Numele si prenumele:
2. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
3. Data ………………………………………………………………………………………………..

Contrasemneaza10):
1. Numele si prenumele: DAMIAN MARIA
2. Functia: PRIMAR
3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
4. Data ………………………………………………………………………………………………..
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

 

R O M Â N I A

COMUNA TEREGOVA

COMISIA DE CONCURS

LISTA

privind rezultatul selecţiei dosarelor depuse în vederea participării la concursul din perioada 31.10 – 01.11.2022, pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional debutant Compartiment Urbanism

              Având în vedere prevederile art. 40 alin. (1) lit. a) şi art. 50 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs  comunică următoarele rezultate urmare a desfășurării etapei selecţiei dosarelor de înscriere:

 

Nr. crt. Numele şi prenumele

candidatului

Funcţia

publică

Rezultatul selecţiei dosarelor Observaţii
1 COPOCEAN GHEORGHE Referent, clasa III, grad profesional debutant ADMIS
  • Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în cel mult 24 de ore de la afişării rezultatului selecției dosarelor la secretarul comisiei, respectiv dna. NEGREI MIRELA-LINA.
  • Candidații declarați ”ADMIS” se vor prezenta, în data de 31.10.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Teregova, în vederea susținerii probei scrise.
  • Afişat astăzi, 20.10.2022,  ora 1100.

Secretarul comisiei de concurs

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0355401436, 0355431434

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

 

Nr. 10240 din 28 septembrie 2022

A N U N Ț

În conformitare cu prevederile art. 21 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, art. 469 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a prevederilor art. 465 coroborat cu prevederile art. 613 din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și în baza alin. (2), lit. b) din articolul unic al OUG nr. 80/2022. Primăria Comunei Teregova organizarea concurs pentru ocuparea a unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de:

  • Referent, clasa III, grad profesional debutant, Compartimentul urbanism, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

Pentru participarea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 alin. 1 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv condițiile specifice de studii și vechime în specialitate:

Condiții generale de participare:

  1. Are cetățenia română și domiciliul în România;
  2. Cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. Are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  4. Are capacitate deplină de exercițiu;
  5. Este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
  6. Îndeplinește condițiile de studii și vechime prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  7. Îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  8. Nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  9. Nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  10. Nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  11. Nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Condiții specifice de ocupare a funcției:

  • Studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: nu e cazul;
  • Cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu dovedite pe baza unor documente emise în condițiile legii care să ateste deținerea acestor competențe (atestat, certificat, etc.)

Etapele stabilite pentru concurs sunt:

  • Selecție dosare;
  • Probă scrisă;
  • Interviul;

Concursul pentru ocuparea postului se organizează la sediul Primăriei Comunei Teregova, astfel:

  • Proba scrisă se va desfășura în data de 31.10.2022, ora 10,00;
  • Interviul se va susține cu respectarea dispozițiilor art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și compoletările ulterioare, respectiv în data de 01.11.2022.

Selecția dosarelor va avea loc în termen de maximum 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs, iar rezultatul se va afișa la sediul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul instituției organizatoare.

Dosarele de concurs se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul A.N.F.P., la avizierul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul  instituției Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro, anunțuri și evenimente, angajări), respectiv în perioada 28.09.2022 – 17.10.2022, ora 15.30, la sediul Primăriei Comunei Teregova, județul Caraș-Severin.

Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este BERZESCU TRAIAN, care poate fi contactată la numărul de telefon 0355401436, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com

Dosarul va conține, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:

  • Formularul de înscriere (se va pune la dispoziție de secretarul comisiei de concurs);
  • Curriculum vitae, modelul comun european;
  • Copia actului de identitate;
  • Copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  • Copia carnetului de muncă și după caz a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • Copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • Cazierul judiciar;
  • Declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;

Notă: Copiile actelor menționate mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Informații suplimentare privind organizarea concursului pot fi obținute la telefon: 0355/401436, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com sau la sediul instituției organizatoare.

Bibliografia și alte date necesare desfășurării concursului de recrutare, sunt afișate la sediul instituției și publicate pe pagina de internet a Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro).

Precizăm că bibliografia și fișa de post pentru funcția publică de execuție vacantă menționată mai sus, scoasă la concursul de recrutare sunt atașate ca anexe.

Notă: Se studiază actele normative menționate la bibliografie, cu toate modificările și actualizările ulterioare, la zi.

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

B I B L I O G R A F I E

Concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de Referent, clasa III, grad profesional debutant, Compartimentul urbanism, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

  • Constituția României, republicată;
  • Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța Guvernului nr 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, Titlul IX, de la art. 453 la art. 495.

 

 

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0355401436, 0355401434

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

 

    FISA POSTULUI
Nr. _____________________

    ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
│Informatii generale privind postul
│1. Denumirea postului: Referent
│2. Nivelul postului: Funcţie publică de execuţie
│3. Scopul principal al postului:
│Conditii specifice pentru ocuparea postului2)
│1. Studii de specialitate:
│2. Perfectionari (specializari) …………………………………………………………………………..
│3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Foarte bine
│4. Limbi straine3) (necesitate si nivel4) de cunoastere): nu este cazul
│5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare ………………………………………………………………
│6. Cerinte specifice5):
│7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale) ………………………..
│Atributiile postului6): ………………………………………………………………………………….-   urmăreşte activitatea de gospodărire, dotare şi înfrumuseţare a localităţilor;-   gestionarea materialelor de construcţie finanţate de la buget şi din alte surse şi obiecte de inventar;-   urmăreşte executarea investiţiilor indiferent de surse de finanţare sau de beneficiar;-   întocmeşte documentaţiile pentru executarea lucrărilor şi obiectivelor din cadrul primăriei şi obţinerea autorizaţiilor;-   urmăreşte executarea lucrărilor de reparaţii capitale sau curente la edificiile din comună (Consiliul Local, Cămine Culturale, Şcoli, Dispensare, etc.)-   urmăreşte executarea lucrărilor de modernizare şi gospodărire a comunei, modernizarea faţadelor caselor, întreţinerea spaţiilor şi zonelor verzi, parcurilor, pomi ornamentali, flori, menţinerea curăţeniei în comună;-   ţine evidenţa lucrărilor de construcţie în execuţie şi conduce registrele de evidenţă;-   întocmeşte situaţiile de lucrări şi a proceselor verbale de reparaţii a lucrărilor de construcţie executate;-   urmăreşte executarea regulilor de urbanism, disciplina în construcţii, modernizarea lucrărilor de construcţii conform legislaţiei în vigoare;-   asigură asistenţă tehnică de specialitate la eliberarea autorizaţiilor de construcţii, reconstrucţii, modificare, extindere sau reparare a clădirilor de orice fel;-   întocmeşte autorizaţiile de construcţie, reconstrucţie, modificare, extindere, repararea clădirilor de orice fel, certificatul de urbanism, autorizaţii de desfinţare conform documentaţiilor tehnice, a legislației în vigoarei şi ţine evidenţa acestora în registrele de evidenţă, atât pe hârtie cât și în format electronic;-   rezolvă corespondenţa pe linie de urbanism şi construcţii în termenul prevăzut de lege, al cererilor cetăţenilor, efectuează arhivarea corespondenţei în acest domeniu;-   constată contravenţiile pe linie de construcţii şi urbanism conform Legii nr. 50/1991, republicată, cu modificărie şi completările ulterioare;-   întocmeşte şi ţine evidenţa privind concesionările şi închirierile terenurilor pentru construcţii şi urmăreşte încheierea contractelor de închiriere şi achitarea sumelor, urmăreşte închirierea imobilelor, clădirilor proprietatea primăriei date spre închiriere agenţilor economici;-   răspunde de întocmirea programului de control pe perioadă determinată (săptămânal, lunar, trimestrial) aprobat de conducerea instituției;-   Răspunde de înregistrarea controalelor în Registrul de evidență care să conțină constatările și modul de ducere la îndeplinire la termenul stabilit a măsurilor dispuse cu ocazia constatării neconformității în timpul controalelor efectuate;-   Atribuții privind eliberarea avizului favorabil/nefavorabil al primarului unității administrativ-teritoriale privind imobilul pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism și a autorizației de construire/desființare;

–   Soluționează cererile solicitanților certificatelor de urbanism și autorizațiilor de construire/desființare, respectând procedura prevăzută de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare și O.A.P. nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare;

–   Evidența certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire eliberate;

–   Participă la recepția lucrărilor executate și întocmește procese-verbale de recepție;

–   Va lua toate măsurile de protecție a datelor cu caracter personal a persoanelor fizice în timpul exercitării sarcinilor, în conformitate cu R.G.P.D. nr. 679/2016;

–   este obligat să păstreze secretul profesional;

–   alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date de consiliul local și de primar

Identificarea functiei publice corespunzatoare postului
1. Denumire: Referent
2. Clasa: III

3. Gradul profesional7): Debutant
4. Vechimea in specialitate necesara: nu e cazul
Sfera relationala a titularului postului
1. Sfera relationala interna:
a) Relatii ierarhice:
– subordonat fata de: consiliul local, primar, viceprimar
– superior pentru:
b) Relatii functionale: ………………………………………………………………………………….
c) Relatii de control: …………………………………………………………………………………..
d) Relatii de reprezentare: ………………………………………………………………………………
2. Sfera relationala externa:
a) cu autoritati si institutii publice: ……………………………………………………………………
b) cu organizatii internationale: …………………………………………………………………………
c) cu persoane juridice private: ………………………………………………………………………….
3. Limite de competenta8) ………………………………………………………………………………..
4. Delegarea de atributii si competenta ……………………………………………………………………
Intocmit de9):
1. Numele si prenumele: BERZESCU TRAIAN
2. Functia publica de conducere: SECRETAR GENERAL

3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
4. Data intocmirii ………………………………………………………………………………………
NOTĂ: Programul de lucru începe la ora 800 şi se încheie la ora 1600.
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
1. Numele si prenumele:
2. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
3. Data ………………………………………………………………………………………………..

Contrasemneaza10):
1. Numele si prenumele: DAMIAN MARIA
2. Functia: PRIMAR
3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
4. Data ………………………………………………………………………………………………..
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

 

 

ROMÂNIA

JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN

COMUNA TEREGOVA

Nr. 5728 din 18 mai 2021

 

ANUNT CONCURS PENTRU POST CONTRACTUAL

Comuna Teregova organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant pe perioadă nedeterminată, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificat şi completat de H.G. nr. 1.027/2014, în cadrul instituţiei.

Denumirea postului – REFERENT SECRETARIAT – 1 (unu) post contractual pe perioadă nedeterminată.

Condiţii generale de ocupare a postului:

  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoștințe de limba română – scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată în baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnat sau condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori a autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de REFERENT SECRETARIAT:

  • absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • să dețină cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc.) și document în acest sens (diplomă, certificat, etc.);
  • act medical care să ateste starea de sănătate;
  • aviz psihologic;
  • efectuează și alte sarcini trasate de către conducerea UAT Teregova, în conformitate cu nevoile primăriei;
  • abilități de relaționare-comunicare;
  • abilități pentru munca în echipă;
  • disponibilitate la un program flexibil;

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

– 14 iunie 2021, ora 1000 – proba scrisă și 

– 15 iunie 2021, ora 1200 proba interviu, la sediul PRIMĂRIEI COMUNEI TEREGOVA.

Data limită, până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs, este 2 iunie 2021, (10 zile lucrătoare de la publicare) la sediul Primăriei Comunei Teregova.

Date contact: Primăria Comunei Teregova, nr. 358 județul Caraș-Severin, tel.: 0255/260005.

Bibliografie:

  1. Constituția României;
  2. Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

Componența dosarului de concurs:

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată primarului Comunei Teregova;
  2. Copie după actul de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, se solicită copii după documentele care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  4. Copii după documentele care să ateste nivelul studiilor și a tuturor actelor care atestă efectuarea unor specializări;
  5. Copie după carnetul de muncă, conform cu originalul, sau după caz o adeverință în original care să ateste vechimea în muncă, după caz;
  6. Cazier judiciar;
  7. Act medical care să ateste starea de sănătate fizică și psihică corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate. Acestea vor conține în clar numărul, data, numele și prenumele candidatului, numele emitentului și calitatea acestuia;
  8. Alte documente relevante pentru desfășurarea concursului;

NOTĂ: VĂ RUGĂM SĂ ARANJAȚI DOCUMENTELE ÎN DOSAR CONFORM ORDINII MENȚIONATE MAI SUS ȘI SĂ VĂ ASIGURAȚI CĂ AVEȚI DEPUSE TOATE DOCUMENTELE PENTRU A PUTEA SĂ TRECEȚI DE PRIMA ETAPĂ DE VERIFICARE A DOSARELOR

Date contact: Primăria Comunei Teregova, nr. 358 județul Caraș-Severin, tel.: 0255/260005

 

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

 

 

R O M Â N I A

COMUNA TEREGOVA

COMISIA DE CONCURS

LISTA

privind rezultatul selecţiei dosarelor depuse în vederea participării la concursul din perioada 19-21.04.2021, pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant Compartiment Contabilitate

              Având în vedere prevederile art. 40 alin. (1) lit. a) şi art. 50 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs  comunică următoarele rezultate urmare a desfășurării etapei selecţiei dosarelor de înscriere:

 

Nr. crt. Numele şi prenumele

candidatului

Funcţia

publică

Rezultatul selecţiei dosarelor Observaţii
1 NEGREI MIRELA-LINA Inspector, clasa I, grad profesional debutant ADMIS
  • Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în cel mult 24 de ore de la afişării rezultatului selecției dosarelor la secretarul comisiei, respectiv dl. Dragomir Traian Ioan.
  • Candidații declarați ”ADMIS” se vor prezenta, în data de 19.04.2021, ora 10,00, la sediul Primăriei Teregova, în vederea susținerii probei scrise.
  • Afişat astăzi, 09.04.2021,  ora 11,00.

Secretarul comisiei de concurs: Dragomir Traian Ioan

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0255/260005, 0255/260007

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

 

Nr. 3975 din 16 martie 2021

A N U N Ț

În conformitare cu prevederile art. 21 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, art. 469 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a prevederilor art. 465 coroborat cu prevederile art. 613 din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și în baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Primăria Comunei Teregova organizarea concurs pentru ocuparea a unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de:

 

  • Inspector, clasa I, grad profesional debutant, Compartimentul contabilitate, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

Pentru participarea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 alin. 1 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv condițiile specifice de studii și vechime în specialitate:

Condiții generale de participare:

  1. Are cetățenia română și domiciliul în România;
  2. Cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. Are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  4. Are capacitate deplină de exercițiu;
  5. Este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
  6. Îndeplinește condițiile de studii și vechime prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  7. Îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  8. Nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  9. Nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  10. Nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  11. Nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Condiții specifice de ocupare a funcției:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă în domeniul Științe Economice;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: nu e cazul;
  • Cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu dovedite pe baza unor documente emise în condițiile legii care să ateste deținerea acestor competențe (atestat, certificat, etc.)

Etapele stabilite pentru concurs sunt:

  • Selecție dosare;
  • Probă scrisă;
  • Interviul;

Concursul pentru ocuparea postului se organizează la sediul Primăriei Comunei Teregova, astfel:

  • Proba scrisă se va desfășura în data de 19.04.2021, ora 10,00;
  • Interviul se va susține cu respectarea dispozițiilor art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și compoletările ulterioare, respectiv în data de 21.04.2020.

Selecția dosarelor va avea loc în termen de maximum 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs, iar rezultatul se va afișa la sediul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul instituției organizatoare.

Dosarele de concurs se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul A.N.F.P., la avizierul Primăriei Comunei Teregova și pe site-ul  instituției Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro), respectiv în perioada 16.03.2020 – 05.04.2021, ora 16.00, la sediul Primăriei Comunei Teregova, județul Caraș-Severin.

Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este Berzescu Traian, secretar general al Comunei Teregova, care poate fi contactată la numărul de telefon 0255/260005, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com

Dosarul va conține, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:

  • Formularul de înscriere (se va pune la dispoziție de secretarul comisiei de concurs);
  • Curriculum vitae, modelul comun european;
  • Copia actului de identitate;
  • Copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  • Copia carnetului de muncă și după caz a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • Copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • Cazierul judiciar;
  • Declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;

 

Notă: Copiile actelor menționate mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Informații suplimentare privind organizarea concursului pot fi obținute la telefon: 0255/260005, e-mail: primaria_teregova@yahoo.com sau la sediul instituției organizatoare.

Bibliografia și alte date necesare desfășurării concursului de recrutare, sunt afișate la sediul instituției și publicate pe pagina de internet a Primăriei Comunei Teregova (www.comunateregova.ro).

Precizăm că bibliografia și fișa de post pentru funcția publică de execuție vacantă menționată mai sus, scoasă la concursul de recrutare sunt atașate ca anexe.

 

Notă: Se studiază actele normative menționate la bibliografie, cu toate modificările și actualizările ulterioare, la zi.

 

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B I B L I O G R A F I E

Concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de Inspector, clasa I, grad profesional debutant, Compartimentul contabilitate, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Teregova, Județul Caraș-Severin.

  • Constituția României;
  • OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare (de la art. 1 la art. 537);
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, Titlul IX, de la art. 453 la art. 4952;
  • Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  • OG nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

 

 

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN

COMUNA  TEREGOVA

Tel/fax 0255/260004, 0255/260007

E-mail: primaria_teregova@yahoo.com

    FISA POSTULUI
Nr. _____________________

   ─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Informatii generale privind postul
│1. Denumirea postului: Inspector
│2. Nivelul postului:
│3. Scopul principal al postului: Conform Legii nr. 273/2006
│Conditii specifice pentru ocuparea postului2)
│1. Studii de specialitate: Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă în domeniul Științe Economice.
│2. Perfectionari (specializari) …………………………………………………………………………..
│3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): bine
│4. Limbi straine3) (necesitate si nivel4) de cunoastere): nu este cazul
│5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare ………………………………………………………………
│6. Cerinte specifice5):
│7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale) ………………..
│Atributiile postului6): ………………………………………………………………………………….
│   – încasează de la populaţie sumele şi taxele prevăzute în buget şi veniturile prevăzute în planurile de venituri şi cheltuieli extrabugetare, alte fonduri, taxe speciale şi conduce evidenţele operative a încasărilor, evidenţa operativă a încasărilor şi plăţilor în numerar;-   încasează taxele pentru folosirea terenurilor proprietate de stat, a domeniului public, activităţi autofinanţate, camine culturale, închiriere Sali spectacole de la căminele culturale, taxe păşune, garanţii materiale;-   încasări privind activităţile de transport cu tractorul şi alte închirieri de utilaje;-   încasări privind taxa de piaţă şi taxa de comercializare stradală;-   încasări taxe din imputaţii, despăgubiri, închirieri terenuri din domeniul public;-   încasări din valorificări de bunuri, lot zootehnic, autorizaţii de construcţii, taxe materiale de construcţie, chirii şi taxe materiale lemnoase;-   încasează amenzi, cheltuieli penale, despăgubiri, impozite şi alte debite;-   încasează taxe PSI şi alte taxe stabilite de Consiliul Local;-   inmânează sub semnătură înştiinţările de plată contribuabililor somaţii de plată, aplicarea sechestrelor pentru răi platnici care nu îşi achită în termen sumele datorate către bugetul local;-   depune sumele încasate conform prevederilor locale;-   înscrie sumele încasate în desfăşurător, borderou de încasări pe capitole şi subcapitole, întocmeşte borderou de încasări, borderou centralizator, situaţie de depunere, foaie de virament, situaţia depunerilor lunare;-   ţine evidenţa încasărilor, vărsămintelor, ridicărilor în numerar de la trezorerie şi justifică plata încasărilor sub semnătură în jurnalul de casă;-   încasează şi ţine evidenţa încasărilor privind concesionarea şi închirierea terenurilor şi clădirilor pentru construcţii conform borderourilor de debite şi a contractelor de închiriere sau concesionare;-   predă la cererea contabilului părimăriei registrul jurnal de casă, monetarul, situaţia privind încasările, soldul scriptic şi faptele pentru valorificare, sub semnătură;-   operează debitele, încasările cât şi orice debit stabilit de consiliul local sau prin lege în extrasele de rol;-   este obligat să păstreze secretul profesional;-   execută orice lucrări prevăzute de lege sau care le primeşte de la consiliul local sau primar în domeniul financiar sau alt domeniu de activitate;-   Întocmeşte dosarele pentru înscrierea şi radierea mijloacelor de transport, eliberarea documetelor conform legislaţiei în vigoare şi a borderourilor de debite şi încasări urmărind încasarea sumelor stabilite cu ocazia semnării şi eliberării documentelor legale;-   Eliberează certificate de atestare fiscală;-   Eliberează adeverințe de venit impozabil;│Identificarea functiei publice corespunzatoare postului
│1. Denumire: Inspector
│2. Clasa: I

│3. Gradul profesional: Debutant
│4. Vechimea in specialitate necesara:
│Sfera relationala a titularului postului
│1. Sfera relationala interna:
│a) Relatii ierarhice:
│- subordonat fata de: consiliul local, primar, contabil
│- superior pentru:
│b) Relatii functionale: ………………………………………………………………………………….
│c) Relatii de control: …………………………………………………………………………………..
│d) Relatii de reprezentare: ………………………………………………………………………………
│2. Sfera relationala externa:
│a) cu autoritati si institutii publice: ……………………………………………………………………
│b) cu organizatii internationale: …………………………………………………………………………
│c) cu persoane juridice private: ………………………………………………………………………….
│3. Limite de competenta8) ………………………………………………………………………………..
│4. Delegarea de atributii si competenta ……………………………………………………………………
│Intocmit de9):
│1. Numele si prenumele: BERZESCU TRAIAN
│2. Functia publica de conducere: SECRETAR

│3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
│4. Data intocmirii ………………………………………………………………………………………
│     NOTĂ: Programul de lucru începe la ora 800 şi se încheie la ora 1600.
│Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
│1. Numele si prenumele:
│2. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
│3. Data ………………………………………………………………………………………………..
│Contrasemneaza10):
│1. Numele si prenumele: DAMIAN MARIA
│2. Functia: PRIMAR
│3. Semnatura ……………………………………………………………………………………………
│4. Data ………………………………………………………………………………………………..
└───────────────────────────────────────────────────────────

ROMÂNIA

JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN

COMUNA TEREGOVA

Nr. 3257 din 23 februarie 2021

 

ANUNT CONCURS PENTRU POST CONTRACTUAL

Comuna Teregova organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant pe perioadă nedeterminată, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificat şi completat de H.G. nr. 1.027/2014, în cadrul instituţiei.

Denumirea postului – ADMINISTRATOR PRIMĂRIE – 1 (unu) post contractual pe perioadă nedeterminată.

Condiţii generale de ocupare a postului:

  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoștințe de limba română – scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are starea de sănătate corspunzătoare postului pentru care candidează, atestată în baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitate abilitate;
  • îndeplinește condițile de studii, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnat sau condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori a autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de ADMINISTRATOR PRIMĂRIE:

  • absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • să dețină cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc.) și document în acest sens (diplomă, certificat, etc.);
  • act medical care să ateste starea de sănătate;
  • aviz psihologic;
  • efectuează și alte sarcini trasate de către conducerea UAT Teregova, în conformitate cu nevoile primăriei;
  • abilități de relaționare-comunicare;
  • abilități pentru munca în echipă;
  • disponibilitate la un program flexibil;

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

– 17 martie 2021, ora 1000 – proba scrisă și 

– 18 martie 2021, ora 1200 proba interviu, la sediul PRIMĂRIEI COMUNEI TEREGOVA.

Data limită, până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs, este 9 martie 2021, (10 zile lucrătoare de la publicare) la sediul Primăriei Comunei Teregova.

Date contact: Primăria Comunei Teregova, nr. 358 județul Caraș-Severin, tel.: 0255/260005.

Bibliografie:

  1. Constituția României;
  2. Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

Componența dosarului de concurs:

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată primarului Comunei Teregova;
  2. Copie după actul de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, se solicită copii după documentele care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  4. Copii după documentele care să ateste nivelul studiilor și a tuturor actelor care atestă efectuarea unor specializări;
  5. Copie după carnetul de muncă, conform cu originalul, sau după caz o adeverință în original care să ateste vechimea în muncă, după caz;
  6. Cazier judiciar;
  7. Act medical care să ateste starea de sănătate fizică și psihică corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate. Acestea vor conține în clar numărul, data, numele și prenumele candidatului, numele emitentului și calitatea acestuia;
  8. Alte documente relevante pentru desfășurarea concursului;

NOTĂ: VĂ RUGĂM SĂ ARANJAȚI DOCUMENTELE ÎN DOSAR CONFORM ORDINII MENȚIONATE MAI SUS ȘI SĂ VĂ ASIGURAȚI CĂ AVEȚI DEPUSE TOATE DOCUMENTELE PENTRU A PUTEA SĂ TRECEȚI DE PRIMA ETAPĂ DE VERIFICARE A DOSARELOR

Date contact: Primăria Comunei Teregova, nr. 358 județul Caraș-Severin, tel.: 0255/260005

 

PRIMAR

Prof. DAMIAN MARIA